Kas ir Lokālais SEO?
Kas ir Lokālais SEO? Vietējais SEO ir process, kurā optimizē jūsu tiešsaistes saturu un klātbūtni, lai vietējās meklēšanas rezultātos ieņemtu augstāku vietu. Tas ietver pārliecināšanos, ka jūsu vietne un tiešsaistes saraksti ir precīzi un atjaunināti, vietēja mēroga atslēgvārdu izmantošanu visā saturā, kā arī citātu un saišu veidošanu no citām vietējām vietnēm. Optimizējot vietni vietējai SEO […]
Seohouse.lv
25 aprīlis, 2022Kas ir Lokālais SEO?
Vietējais SEO ir process, kurā optimizē jūsu tiešsaistes saturu un klātbūtni, lai vietējās meklēšanas rezultātos ieņemtu augstāku vietu. Tas ietver pārliecināšanos, ka jūsu vietne un tiešsaistes saraksti ir precīzi un atjaunināti, vietēja mēroga atslēgvārdu izmantošanu visā saturā, kā arī citātu un saišu veidošanu no citām vietējām vietnēm. Optimizējot vietni vietējai SEO optimizācijai, jūs varat uzlabot savas izredzes, ka potenciālie klienti jūs atradīs, kad viņi meklēs tādus uzņēmumus kā jūsu tiešsaistē.
Kādas ir vietējās SEO priekšrocības?
Vietējā SEO optimizācija jūsu vietnei sniedz daudz priekšrocību. Iespējams, visredzamākais ir tas, ka tā var palīdzēt jums piesaistīt vairāk vietējo klientu. Taču tā var arī sniegt jums konkurences priekšrocības salīdzinājumā ar citiem uzņēmumiem jūsu reģionā, palīdzēt uzlabot jūsu redzamību tīmeklī un palielināt zīmola atpazīstamību
.
Kā optimizēt vietni lokālam SEO?
Ir vairākas lietas, ko varat darīt, lai optimizētu savu vietni vietējai SEO. Šeit ir sniegti daži galvenie padomi:
1. Pārliecinieties, ka jūsu vietne ir atjaunināta un precīza. Tas ietver arī to, ka jūsu NAP (nosaukums, adrese, tālruņa numurs) ir pareizs un konsekvents visā tīmeklī.
2. Izmantojiet vietējos atslēgvārdus visā vietnes saturā. Tas palīdz Google saprast, par ko ir jūsu tīmekļa vietne un kā tā ir saistīta ar meklēšanu jūsu reģionā.
3. Veidojiet citātus no citām vietējām vietnēm. Atsauce ir vienkārši jūsu uzņēmuma pieminēšana tiešsaistē, parasti ar jūsu NAP uzskaitījumu. Jo vairāk augstas kvalitātes citātu, jo lielākas iespējas, ka jums ir lai ieņemtu vietu vietējās meklēšanas rezultātos.
4. Izveidojiet saites no citām vietējām vietnēm. Saites ir svarīgs ranga faktors jebkura veida SEO, taču tās ir īpaši svarīgas vietējai SEO. Mēģiniet iegūt saites no augstas kvalitātes, atbilstošām vietnēm savā reģionā.
5. Pārliecinieties, ka jūsu vietne ir draudzīga mobilajām ierīcēm. Tā kā arvien vairāk cilvēku meklēšanai tiešsaistē izmanto tālruņus un planšetdatorus, ir svarīgi, lai jūsu vietni būtu viegli apskatīt un pārvietoties pa to mazākā ekrānā.
6. Izmantojiet Google mans uzņēmums. GMB ir bezmaksas saraksts, kas parādās Google Local Pack, kas tiek rādīts noteiktiem meklēšanas veidiem, kuri saistīti ar uzņēmumiem konkrētās vietās. Optimizējot savu GMB sarakstu, varat uzlabot savas izredzes.
Kas ir GMB?
GMB ir saīsinājums no Google mans uzņēmums. Tas ir bezmaksas uzņēmumu saraksts, kas parādās Google Vietējā kartē noteiktos meklēšanas gadījumos, kuri saistīti ar uzņēmumiem konkrētās vietās. Optimizējot savu GMB sarakstu, varat uzlabot savas izredzes parādīties vietējās meklēšanas rezultātos.
Kā optimizēt savu GMB sarakstu?
Šeit ir sniegti daži padomi, kā optimizēt savu GMB sarakstu:
1. Pārliecinieties, ka jūsu NAP ir pareizs un konsekvents. Tas, iespējams, ir vissvarīgākais, ko varat darīt, lai optimizētu savu sarakstu.
2. Pievienojiet fotoattēlus un videoklipus. Cilvēkiem patīk vizuāli attēli, tāpēc, pievienojot fotoattēlus un videoklipus, varat padarīt savu piedāvājumu pievilcīgāku.
3. Pievienojiet aprakstus un atslēgvārdus. Aprakstot savu uzņēmumu un izmantojot atbilstošus atslēgvārdus, varat piesaistīt vairāk cilvēku.
Related articles
Space partners with ADP to offer an integration for seamless people management class="card-text"
With Space’s new integration for ADP can easily share and manage their employee data between the two platforms.
- Design
- 3 min read
Do I need a UX/UI Designer, UX researcher, UX strategist?
How to choose between a UX/UI Designer, UX researcher, UX strategist or another designer.
- Interview
- 4 min read
Romain Briaux, designing a designer!
Romain Briaux was born in 1989, and at only 30 years old, his trajectory is impressive. When he is asked how he describes himself, he responds, "designer but in a broad sense". His projects?