8 populārākie Google reitinga faktori: kas patiešām ir svarīgi SEO

Kuriem Google faktoriem ir vislielākā nozīme jūsu SEO stratēģijai?

Seohouse.lv
11 aprīlis, 2022
8 populārākie Google reitinga faktori kas patiešām ir svarīgi SEO

Kopumā ir aptuveni 200 dažādu SEO Google ranking faktoru, kuri var ietekmēt mājas lapas atslēgvārdu rezultātu pozīcijas. Visus faktorus diemžēl nezin neviens, bet šeit mēs mēģināsim Jums izstāsīt 8 galvenos un populārākos reitinga faktorus.

Kādi ir Google reitinga faktori?

Bez noteiktas secības šie faktori ir:

  1. Augstas kvalitātes saturs
  2. Mobile-First – (cik labi mājas lapa darbojas uz Mobīlām ierīcēm)
  3. Kopējā mājas lapas darbība (Page Expirence)
  4. Mājas lapas ātrums
  5. Mājas lapas iekšējā optimizācija
  6. Iekšējie mājas lapas linki, saites
  7. Izejošie linki, saites

Papildus arī Lokālo SEO meklēšanu ietekmējošie faktori.

1. Kvalitatīvs mājas lapas saturs

Nereti būsiet dzirdējuši šādu vārdu frāzi “Content is the King”. Tas nozīmē, ka mājas lapas saturs ir visvērtīgākais un svarīgākais Jūsu mājas lapas apmeklētājiem. Mājas lapas saturam ir jābūt pamācošam, izglītojošam un kvalitatīvām. Saturam jābūt viegli uztveramam un baudāmam.

Bieži cilvēki cenšas optimizēt saturu pārāk daudz un rezultātā tas noved pie haotiskas informācijas struktūras, uztveramības. Veidojiet saturu koncentrēti par un ap tēmu, jeb “Topic Relevant”. Topic Relevant saturam būs lielāka vērtība, ja arī citi jūsu ieraksti, lapas, jaunumu ieraksti, Bloga raksti tiks savstarpēji papildināti izmantojot iekšējās saites vai atsauces uz ārējiem resursiem.

Noteikti strādājot pie satura pilnveidošanas un attīstības, atcerieties, ka mājas lapas saturs ir jāveido regulāri, lai no tā gūtu maksimālu atdevi.

Ja Jums rodas grūtības ar kvalitatīva satura izstrādi un satura publicēšanas plāna sastādīšanu, SeoHouse piedāvā profesionālus satura veidotajus, kuri Jūsu mājas lapai, interneta veikalam izstrādās pareizi strukturizētu saturu un draudzīgu gan lietotajiem gan SEO optimizācijai.

2. Vispirms padarīt savu vietni mobilu

Mobilā pirmā indeksēšana oficiāli tika pabeigta 2021. gada martā. Tas ir bijis ilgs, lēns process kopš 2017. gada.

Īsāk sakot, pirmā indeksēšana mobilajām ierīcēm ir veids, kādā Google indeksē jūsu vietni. Ja jums ir atsevišķa mobilā vietne, jūsu mobilās vietnes URL tiks indeksēts un izmantots rangam, nevis darbvirsmas versijai.

Lai būtu skaidrs, nav atsevišķa pirmā mobilā indeksa. Google indeksē un ierindoj jūsu saturu tieši no jūsu vietnes mobilās versijas.

Arī mobilo sakaru pirmreizējo indeksu nevajadzētu sajaukt ar mobilo sakaru lietojamību. Pievērsīsimies mobilajām ierīcēm izmantojamības atšķirībām.

Mobilā lietojamība
Vai atceraties, kad jūsu tīmekļa vietnes mobilā versija, kas viesota vietnē m. URL.com, bija ieteicamais risinājums?

Lai gan tas ne vienmēr jums kaitēs, arvien vairāk vietņu tiek novirzītas no šīs vietnes metodes mobilajām ierīcēm un uz adaptīvu tīmekļa vietņu izveidi.

Lai gan Google ir apgalvojis, ka viņi publiski neatbalsta nevienu konkrētu veidu, kā veidot mobilas tīmekļa vietnes (neatkarīgi no tā, vai tās ir adaptīvas, dinamiskas vai atsevišķas vietrāži URL), ja runa ir par sarindošanu, viņu ieteiktais formāts ir adaptīva tīmekļa vietne.

Google ir norādījis, ka adaptīvais dizains palīdz “algoritmiem precīzi piešķirt indeksēšanas rekvizītus lapai, nevis signalizēt par atbilstošu galddatoru/mobilo ierīču lapu esamību”.

Mobilā pirmā indeksa laikmetā jūsu mobilā tīmekļa vietne ir jūsu dzīves gājums programmā SERPs. Lai paliktu dzīvs, ievērojiet Google vadlīnijas un pārliecinieties, vai jūsu saturs datorā un mobilajā ierīcē atbilst identiski.

Lai gan mobilie adaptīvie izkārtojumi nav nepieciešami pirmajā indeksēšanā mobilajām ierīcēm, jūs tomēr vēlaties to optimizēt, lai iegūtu labāku lapas pieredzi un, savukārt, sarindojumus.

Kad vien varat atvieglot meklētājprogrammas rezultātu uzlabošanu, dariet to!

3. Uzlabojiet lapas lietošanas pieredzi

Lietotāju pieredzei (UX) ir ietekme uz SEO, kā mēs esam redzējuši jaunākajos Page Experience atjauninājumos .

Ja jūs nedomājat par UX, jūsu vietne nonāks metaforiskajā miskastē.

Faktiski 38% cilvēku pārtrauks mijiedarboties ar vietni, ja tās saturs un izkārtojums nebūs pievilcīgs.

Izstrādājot mājas lapas dizainu un struktūru vai uzlabojot to, noteikti Jums jāņem vērā visbiežāk lietotie paradumi, kā cilvēki ir pieraduši lietot līdzīgas mājas lapas, kas cilvēkus aptur no kādas darbības veikšanas, piemēram lielas formas, daudz jautājumi, mazi fonti, informācijas haotiskums, krāsu gammas, pogas lielumi, un citi sīkumi. Atcerieties, ka mājas lapā nav sīkumu, katrai mazākai lietai ir ļoti liela ietekme uz to, pat pamainot nedaudz informāciju, vizualizāciju Jūs variet iegūt lieliskus konversijas rezultātus.

Nemokies un piesaki SEO auditu

4. Optimizējiet lapas ātrumu

Jo lēnāka vietne tiek ielādēta, jo vairāk apmeklētāju un ieņēmumu jūs zaudēsiet.

Amazon tikai viena sekunde varētu izmaksāt 1,6 miljardus USD pārdošanas apjomā katru gadu.

Britu izdevums The Telegraph atklāja, ka četru sekunžu aizkave samazināja lapu skatījumu skaitu par 11,02% .

Daudzi labojumi ir salīdzinoši vienkārši, ja tos veic kāds, kurš zina, ko viņi dara (piemēram, ne visi zina, kā samazināt JavaScript failus vai citus ielādes resursus).

Ātrāka lapu ielāde nodrošina labāku vispārējo tīmekļa vietnes pieredzi, tāpēc Google virzās uz to, lai padarītu to par mobilajām ierīcēm paredzētu reitinga faktoru.

5. Apgūstiet lapas optimizāciju

Ar Page Experience ir cieši saistīta lapas optimizācija , kas attiecas uz jūsu satura un SEO “aizkulisēm”.

Šie aspekti ir pastāvējuši gadiem ilgi un joprojām būtiski ietekmē jūsu vietnes redzamību un SERP pozīciju jūsu mērķa atslēgvārdu tēmām.

Piemēram, tikai atjauninot H1 tagus, Mockingbird novēroja dabiskās datplūsmas pieaugumu par 62% .

Un Brand New Copy palielināja dabisko datplūsmu par 48% , notīrot metadatus un iekšējo saišu struktūru.

Ir vērts? ES tā domāju.

Vietnes optimizēšana var palīdzēt meklētājprogrammām un lietotājiem ātrāk atrast esošo augstas kvalitātes saturu.

Šie ir tikai daži no veidiem, kā lapas optimizācija joprojām būtiski ietekmēs turpmākos gadus:

Metadati

Šī informācija ietver jūsu nosaukuma tagu un lapu aprakstus — informāciju par jūsu vietnēm, ko lietotāji redz SERP.

Google dažreiz izvelk saturu no lapas un dinamiski ievieto to kā aprakstu SERP, ja tas labāk atbilst lietotāja vaicājumam.

Lūk, kā tas varētu izskatīties:

SEO Satura optimizācija

Uzrakstiet savām lapām labākos nosaukumus un aprakstus, ko varat, taču ņemiet vērā, ka tie ne vienmēr tiks izmantoti.

SEO jomā ir jāzina daudz vairāk metatagu . Un padomājiet par šo: vienkārša viena konkrēta metataga pievienošana var palielināt klikšķu skaitu pakalpojumā Google Discover par 300%.

Shēma

Shēmas marķējums ir vēl viena vietnes “slēptā” sastāvdaļa, kas meklētājprogrammām pastāsta vairāk par jūsu saturu.

Izveidots 2011. gadā, tagad varat iekļaut gandrīz 600 dažādu veidu informāciju.

Shēmas ļauj meklētājprogrammām vieglāk identificēt būtisko informāciju vietnē.

Piemēram, jūsu vietējā uzņēmuma shēmas varētu izskatīties šādi:

<!-- FOOTER -->
    <div class="footer left">
        <div class="footer-top left"></div><!--/footer-top-->
        <div class="wrapper">
            <div class="footer-widgets-content left">


                <div class="footer_box left">
                    <div class="footer-widget-holder"><h2>Iepazīstieties ar mums!</h2> <div class="textwidget"><div itemscope itemtype="http://schema.org/LocalBusiness">
<a itemprop="url" href="http://www.toybaryaustin.com"><div itemprop="name"><strong>Rotaļlieta
Ostina, Teksasa</strong></div>
</a>
<div itemprop="description">Kosmētikas veikals, kurā Jūs atradīsiet vislabakās smaržas</div>
<div itemprop="address" itemscope itemtype="http://schema.org/PostalAddress">
<span itemprop="streetAddress">Rīga, Lielā iela 5</span><br>
<span itemprop="addressLocality">Rīga, </span>
<span itemprop="postalCode">LV-1010</span>
<span itemprop="addressCountry"> LV</span><br>
<span itemprop="telephone">22222222</
span>
</div>
</div></div>
 </div>                           
                </div><!--/footer-widget-->

Shēmas iezīmēšana palīdz Google meklēšanas rezultātos parādīt bagātīgus fragmentus, padarot to par svarīgu SEO daļu.

Piedāvātie fragmenti, ko dažkārt dēvē par kāroto 0. pozīciju, ir satura fragments, kas iegūts no lapas kopijas un tiek rādīts tieši meklēšanas rezultātos.

Bagātīgs seo saturs. Rich snippets piemērs.

Ja jūsu saturs sniedz lielāku vērtību meklēšanas vaicājuma nolūkam, meklētājprogrammas rādīs jūsu saturu piedāvātajā fragmentā.

6. Iekšējās saites struktūra

Iekšējā saišu struktūra palīdz lietotājiem un meklētājprogrammām labāk atrast lapas.

Tas nozīmē, ka jūsu stratēģijai, lai izveidotu saites uz dažādām vietnes lapām, vispirms jābūt vērstai uz lietotāju. Pēc tam varat koncentrēties uz to, kā novirzīt datplūsmu uz galveno lapu kopu.

Padomājiet par to, kā iekšējā saišu struktūra var palīdzēt lietotājiem pabeigt reklāmguvumu, sākot no reģistrēšanās un beidzot ar kontaktformas aizpildīšanu vai pirkuma veikšanu.

Iekšējām saitēm ir liela nozīme. Jo labāk Jūs strukturizēsiet iekšējās saites un veidosiet pareizu saišu, linku stuktūru, jo Google meklētajam būs vieglāk saprast mājas lapas saturu un pareizāk to atspoguļot meklēšanas rezultātos.

Nereti šo optimizāciju sauc par “Interlinking Silos” – struktūra attiecas uz veidu, kā kārtojat savas mājas saturu un iekšējās saites visās lapās . Šī ir SEO stratēģija, kas ir laba lietotāju pieredzei un ļauj cilvēkiem piekļūt vajadzīgajai informācijai, taču tā ir arī nodrošina veidu, kā uzlabot vietnes SEO.

7. Nopelniet atbilstošas ​​un autoritatīvas saites

Saites joprojām būs viens no vadošajiem SEO komponentiem , ja vēlaties iegūt labu rangu.

Ignorējiet tos, kuri saka, ka varat gūt panākumus bez ienākošām saitēm (BackLinks).

Noteikti mēs neieteiktu izmantot dažādus saišu iegūšanas rīkus vai maksas risinājumus. Visdrīzāk Jūsu mājas lapai tiks izveidoti ļoti daudz bezvērtīgu Backlinku, ka tas visdrīzāk radīs pretēju efektu, nekā ieguvumu.

Vislabākais veids kā iegūt Backlinks ir izpētīt Jūsu industriju, Nišu, apskatīt kādi ziņu portāli vai ziņu portālu slejas atbilst Jūsu nišai un ievietot reklāmrakstu vai arī atrast satura veidotājus, kuri jau ir veidojuši dažādus nozaru apkopojumus un sazināties ar viņiem, lai papildina šo sarakstu ar Jūsu mājas lapu.

8. Lokālais SEO

Atbilstība

Atbilstība ir saistīta ar to, cik tuvu uzņēmums atrodas meklētāja vaicājumam. Ja runājat par vietējās meklēšanas atbilstību, jūs varētu redzēt tādus meklēšanas vaicājumus kā “Auto serviss Rīgā”. Atbilstība ir Google lokālā algoritma dzīvības spēks.

Jūsu uzņēmumu ieraksti, piemēram, Google My Business, Bing vietas ieraksti utt., ir saistīti ar jūsu uzņēmuma datiem (nosaukums, adrese, tālruņa numurs) un citiem galvenajiem ar jūsu uzņēmumu saistītiem atribūtiem. Ir svarīgi pilnībā aizpildīt visu detalizēto informāciju par uzņēmumu šajos katalogos, lai palīdzētu meklētājprogrammām labāk izprast jūsu uzņēmumu un atbilstību meklētājam.

Attālums

Attālums attiecas uz fizisko attālumu starp jūsu uzņēmumu un meklētāju. Jo tuvāk jūsu uzņēmums atrodas meklētājam, jo ​​lielāka iespēja, ka atrašanās vieta tiks parādīta vietējās kartes rezultātos.

Šeit uzmanība tiek pievērsta meklēšanas vaicājumiem ar “near me”.

lokalais seo

Ievērojamība

Ievērojamība ir saistīta ar jūsu uzņēmuma popularitāti. Google mums precīzi norāda, ko viņi meklē pamanāmības mērīšanai:

“Pamanāmība ir balstīta arī uz informāciju, kas Google ir par uzņēmumu no visa tīmekļa, piemēram, saites, raksti un direktoriji. Google atsauksmju skaits un atsauksmju rezultāta faktors vietējās meklēšanas rezultātos. Vairāk atsauksmju un pozitīvu vērtējumu var uzlabot jūsu uzņēmuma vietējo vērtējumu. Jūsu pozīcija tīmekļa rezultātos arī ir faktors, tāpēc tiek piemērota meklētājprogrammu optimizācijas (SEO) labākā prakse.

Galvenās atziņas: EAT ietekmē visus reitinga faktorus

EAT attiecas uz ekspertīzi, autoritatitāti un uzticamību , un tās ir redzamas Google meklēšanas vērtētāju vadlīnijās.

Lai gan EAT var nebūt reitinga faktors, tas netieši ietekmē jūsu klasifikāciju. Tas palīdz mums saprast, kur Google koncentrējas uz meklēšanas rezultātu kvalitātes uzlabošanu.

Related articles

Image Description
Space partners with ADP to offer an integration for seamless people management class="card-text"

With Space’s new integration for ADP can easily share and manage their employee data between the two platforms.

Image Description
Do I need a UX/UI Designer, UX researcher, UX strategist?

How to choose between a UX/UI Designer, UX researcher, UX strategist or another designer.

Image Description
Romain Briaux, designing a designer!

Romain Briaux was born in 1989, and at only 30 years old, his trajectory is impressive. When he is asked how he describes himself, he responds, "designer but in a broad sense". His projects?